Long time no see

Hej där!
 
Ja nu var det ju ett tag sedan jag var här och plitade. Sista var jag bekymrad över min dåliga ponny som idag verkar må bra och kan gå igen :)
För övrigt kan jag väl avslöja att vi väntar tillökning igen och är i vecka 32 precis på dagen. Det är denna gång en pojke som vi ev tänker sätta namnet Loke på. Jag har mått bra iaf från vecka 12 (mådde illa konstant) och har jobbat hela tiden. Det är först nu som jag börjar bli riktigt trött och har problem med foglossningar när jag utövar saker som promenad eller gör nåt med stall eller hästar. Så jag börjar fundera på att gå hem från jobbet och ta igen mig lite.
 Annars så har denna gravditet bara svischat fram och man liksom bara är gravid. Men första barnet var man hela tiden med på vad som hände och hur magen tog form och växte. Och jo jag hade mer åkommor minns jag :P.
Nu längtar jag efter att lillen kommer så att man kan återgå till naturlig form och kunna röra sig ordentligt igen.
 
På bilden har syskonvagnen kommit pch Lowa måste godkänna :)
 

Kommentera inlägget här :