Frisyrdilemmat

Jag var bara tvungen att göra något år mitt långa risiga och gröna hår. Därför tog jag några bilder på frisyrer jag haft genom åren och frågade på fejjan vad man tyckte. De flesta röstade på den högra bilden överst medans någon tyckte jag såg ut som en pundarkärring i den frisyren 😂 och någon tyckte page eller bob som den kallas när den är lite uppklippt bak. Och den trivs jag i men denna gång ville jag ha lite mer attityd så det passar min personlighet bättre 😛 nej då men jag kände helt enkelt för nåt lite fräckare. Sagt och gjort så bokade jag tid å drog iväg. Min följeslagare Sofie var med och lämnade sitt tycke. Blev en frippa som man kan variera åt alla håll och kanter å det är bra ☺ och eftersom jag inte är ett fan av hår i ögonen kommer det nog friseras bakåt för det mesta...backslick 😂 Jag blev iaf nöjd och ångrar mig inte. Fast man ser ut som sju svåra år på morgonen så är det bara att ruffsa tuffsa till å spraya sen klart 👍



Kommentera inlägget här :