Gaaah

Blir förbaskad när man köper hö för dyra pengar och man får tistlar å kvist i flertal balar 😈 Hästarna vägrar äta sånt skit å boxarna ser ut som sju svåra år på mornarna. Är man snål som bonde å slår sånna brötåkrar för att sen lura oss andra att det är prima hö då är man inge snäll.

Men aja solen har iaf hälsat på idag och lillfisa tycks ha det trevligt på dagis så jag är glad å stolt mamma ❤ Och sen tackade jag nej till jobbet jag blev erbjuden för det var verkligen ingen miljö som passade mig.  Första gången någonsin jag känt så inför ett arbete. Det roligaste jobb jag haft är att bygga segelbåtar 😀 önskar att man kunde göra det igen. Skitigt, tufft å ofta kämpigt men så himla roligt! Från ax till vete å vips ser man verket ligga till havs. Då känner man sig lite stolt över att ha varit med å tillverkat en lyxyacht😛😎


Kommentera inlägget här :