Nu är hon här

Äntligen har vårt lilla mirakel kommit till världen. 8 Mars 05:01 tog hon sitt första andetag utanför magen. Var en lång förlossning men väl värd varje minut, varje timme och varje sekund.



Jag var heelt slut efter dessa 24 timmar men med henne på bröstet så återfick man kraft rätt snart. Vårt älskade sötsnöre var 48 cm lång och vägde 3500g.



Är mycket nu så jag hinner inte blogga lika väl :-) men det kommer med tiden. Håller på att lära känna min lilla tjej.

Jag är oerhört lycklig och denna underbara lilla människa är det bästa som någonsin hänt mig ♥

Kommentarer :

#1: G I N A ~

Grattis! Så fin hon är :)

Svar: Tack :) ja hon är en riktig skönhet. Jag är en stolt mamma :)
Carolina

skriven
#2: Sofi

Grattis än en gång, vilken söt tjej. Kram

Svar: Tack :) ja hon är sannerligen söt som socker mitt lilla hjärta <3
Carolina

skriven
#3: Anonym

Underbart! :) så fin!

Svar: Ja hon är lik sin mor :P ne då men en bra kombo av mor å far ;)
Carolina

skriven

Kommentera inlägget här :