Vart faaan är sommarn?

Nää men regnar det det ute?! Ryssmössa å hellyhansen check! 
Hur roligt är detta på en skala? Ja man klagar å frågar sig själv varför bor man kvar i Sverige?
 Nä man kanske ska flytta till varmare breddgrader framöver så man får känna hur det känns att ha batterierna laddade och humöret på topp för det mesta 😁 För så här vill jag inte ha det. Aja nu har jag gnällt lite. 

Fick superfina örhängen på morsdag av min lilla tösamaja ❤ hon å pappa är allt för goa ☺ Älskar dom oändligt. Snart ska jag iväg och hylla min egen mor som är roten till att min dotter finns och det är jag henne evigt tacksam för. 
Blodsband borde man vara mer rädd om.... själv har jag nästan en hel släkt som inte hyser den största kärleken till mig. Jag tycks ha en förmåga att trampa folk på tårna och då vänds man ryggen och blir utesluten av hela gänget. Ledsamt men jag får lägga energi på de människor som tycker om mig för den jag är ❤
Felfri är ingen å misstag gör vi alla. 

Kommentera inlägget här :