Ingen bra dag

Idag är det ingen bra dag för mig 😢 Superstressad, mår dåligt över att ponny knappt kan gå å måste stå på box. Felet är inte dokumenterat men troligen fång. Fått smärtstillande utskrivet ja å sen da liksom? Vad händer sen? Veterinären var loj å skulle ringa upp men sket i det så där får jag fortsätta jaga. 
Bonnie får stå själv ute å gud vet hur länge. Alltid, alltid är det någon form av stress i mitt liv. Är det inte nonchalanta å bråkande ungar är det karlar som inte har någon handlingskraft. Om inte jag är drivande händer nada! Och idag är jag helt enkelt bara jävligt less! Sen tjat på förbannade akassa om intyg efter intyg efter intyg. Va fan tror dom om folk?! Nä dom kan kyssa sig i arslet. 
Nu har jag parkerat mig i sängen å där tänker jag stanna! Iaf tills någon kräver något av mig i form av häst eller min lilla Lowa som nu är ute med sin pappa på min order.
Skitdag deluxe!



Kommentera inlägget här :