Fullrulle

I morse tog vi oss ut på en långtur jag på hästryggen å Lowa i vagn med pappa. Såklart hamnade dom långt bakom å många uppförsbackar 😛 Henrik sa sen en osmart grej till en hästtjej: tänk om man fick sitta på en hästrygg upp för backen! Hallå!! Tror Ni att man bara SITTER där på ryggen?! Varsegod å prova själv sa jag. Hem å fick besök av Lowas mormor å morfar. Glass i solskenet ☺ Sedan stall å nästa häst att motionera. Dock fick jag in å plocka, fejja å slita med dammsugaren trots att jag inte skulle. Men jag får bryt på oreda, grus å allt jäkla hår! 
 Tog ett glas rött ute i paviljongen i min ensamhet som dock blev kortvarigt när Lowa hittade ut barfota på altanen å det är ju så otäckt med grus under fötterna 😨 så nu sitter vi inne istället då fröken inte kunde bestämma sig om hon ville vara inne eller ute. 

Kommentera inlägget här :